7 iun. 2013

Alfabetul


         Vă povesteam că am recitat cu Una alfabetul și am încercat să ordonăm alfabetic o seamă de cuvinte. Ne-am folosit, pentru asta, de o carte pe care am cumpărat-o de curând, la recomandarea ”Ursuleților năzdrăvani”: ”Cu mami și cu tati ai spor la carte” (editura Litera).

 
            De ce ne mai trebuia o carte despre litere, dacă Una citește deja binișor iar Petru e încă mic? Fiindcă în toamnă Una merge la școală și nu mai e mult până ia iarăși alfabetul de coadă, ca să învețe literele de mână. Iar cartea aceasta, spre deosebire de altele pe care le mai avem, o învață să și scrie, nu doar să citească.
 
 
            Pe lângă asta, pentru fiecare literă e prezentat un craft simpatic și-o povestioară. Vor fi numai bune de pus în practică în vara asta, când ne-o fi dor să meșterim ceva.


            De fapt, cartea mi s-a părut atât de bine gândită, încât am cumpărat-o în două exemplare. Unul pentru noi, altul pentru școala Unei. Încă nu m-am decis dacă va merge direct la biblioteca școlii sau într-o bibliotecă mică a clasei lor. Am însă pregătite multe cărți frumoase pe care sper să le pot oferi colegilor Unei. Și învățătoarei lor, se înțelege.

4 comentarii:

  1. Ce frumoasa este aceasta carte!!! Am si comandat-o! Mersi! Nu doresti sa adaugi recomandarile tale in colectia de la mine de pe blog: http://www.stilulmeudeviata.ro/2013/06/colectie-carti-pentru-copii.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cartea merita toti banutii, Adriana, cred ca-i o achizitie grozava! Fac acusi ordine in linkurile mele si incerc sa adaug si eu la colectie ce e mai semnificativ, deocamdata am gasit in colectia deschisa de tine cateva perle pe care trebuie sa le adaugam in biblioteca Unei si-a lui Petru!

      Ștergere
  2. E frumos ca ai cumparat cartea sa o dai si la scoala, si ca o sa dariuesti si alte carti clasei, foarte frumos. Sper ca Una sa aiba o invatatoare minuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca e un dar pe care-l fac din dorinta extrem de egoista ca Unei sa-i fie bine la scoala... Si noi speram sa fim norocosi, deocamdata nu stim cine va lucra cu ea. :)

      Ștergere